angelblue

Alla inlägg under december 2010

Av Angelica Blåholtz - 31 december 2010 17:53

Äntligen har jag fått min nya mobil !! Ifall ni undrar så är det en Xperia X8 !! Svinkul !! Fast det finns bara 2 spel på den, ett pingvin spel och det andra är att man kan typ skapa sina egna bakrunder till mobilen !! Jag har klarat ALLA banor på pingvin spelet !! Hihi .. ;D Den sista var JÄTTESVÅR, men jag klarade den till slut, så nu behöver jag bara få 3 stjärnor på alla banor... suck... (för man behöver det för att vinna spelet helt och hållet) Jag behöver bara få det på 5,6,7 banor sådär det kanske låter mkt men det är det inte om man tänker på att det typ finns 40 banor ...!




/ Gott nytt år !!

Av Angelica Blåholtz - 23 december 2010 22:48

Imon är det jul, och då kanske jag får min nya mobil !! :) Vi ska åka till morfar först sen ska vi hem och göra kola till mormor sen ska vi fira jul med mormor, Eddy, Emmy, Sandra, Tommy & Ida O.S.V Undrar hur mkt pengar jag kommer få (Jag önskar mig BARA pengar i julklapp) av alla...? Hoppas iaf över 2.000 !! Hehe...! / God jul och gott nytt år !! Tips på bra låtar: Sean Banan - Gott nytt jul, Justin Bieber - Love me, Shakira - Waka Waka, Owl City - Fireflies, Sean Banan - Skaka rumpa !! LYSSNA !! MEGABRA LÅTAR !! 


 Spotify (Elr nu hur de stavas ... -.-'') ÄGER !!

Av Angelica Blåholtz - 21 december 2010 21:32

JUL-LOV !! Äntligen jul-lov, men det tråkiga är att jag va lixxom tvungen att lämna bort mitt nya marsvin .. :( Men det roliga är att jag var med Sassa på förmiddagen och sen var jag på ett ´´mys-party´´ på kvällen hos Cornelia ( Min granne & bästis ;D ) och sen så fråga vi om hon kunde sova över !! ;D Och det kunde hon <33 !!

 





Av Angelica Blåholtz - 21 december 2010 07:43

Hello !! ;D

skriver innan skolan och då måste man skynda sig !!

Jag slutar kl. 10.00 idag och måste gö mej iordning vett due! ;D

Jag lägger upp bilder sen !!

Av Angelica Blåholtz - 20 december 2010 15:51

  Kom till pappa idag och såg den fina granen ;D Och Elins klippning, hon har klippt sig korthårig och förresten så har jag fått ett nytt marsvin som heter Rosen, fast jag måste nog lämna tillbaka henne för Nina (mitt andra marsvin) och Rosen bråkar så jag har fått dela av buren .. :´( Hon är lugn och så men hon puttar ut Nina ur huset och Nina jagar Rosen så .. Dom gillar nog inte varandra så mkt precis ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

TITTA HIT!!
Kommentera min blogg !! ;D PLZZ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards